Sunday, August 23, 2009

tagged bulan pose dr akak anis

1. kekasih saya :
- saya pon tatau sapa kekasih saya..haha

2. Saya sedang mendengar :
-mak saya membebel daa...hihi

3 .Mungkin saya patut :
-bsiap2 utk buke pose heee..

4. saya suka :
-kalau saya dpt buat kawan saya gembira..^_^

5. sahabat -shabat baik saya :
-memg best lah...

6. Saya xfaham :
-asal laa ade org yg x prihatin ngan org laen... asek nk jga ati org aje... ati kite neh cmne lak..isk3

7. saya rindukan :
-nk jdi budak kecik lg..haha

8. ramai suke cakap :
-asal ko poyo eh...

9. Cinta itu :
-mesti jujur tau... dont play2 haaa

10. Di sesuatu tempat seseorang sedang:
-mengingati saya?? ahah ade ke??

11. Saya akan cuba:
-selagi sy mampu lakukan..jgn pksa2 tau

12. Ayat selamanya membawa maksud :
omputih kate " forever" haha


13. Saya tidak akan/ pernah mahu :
-susahkn org lain...

14. Bila saya trjaga dr tido pg ni saya :
"oo kna bgun sahur neh.."

15 . Saya paling meluat bila :
org x pham perasaan org lain.. x baik r wey

16 . pesta n parti adalah :
-huishh jgn pegi... bnyk syeton tau..huhu

17. haiwan paling comel pernah saya temui ialah:
ank kucing yg tuan die bg nama comel...kuikuikui

18. Umur yang paling menyeronokkan :
setiap nikmat umur yg Allah bg adalah mnyeronokkan... alhamdulillah

19. Hari ini :
-saya baca novel

20. Malam ini akan:
-smbg bc novel...

21. Esok pula saya akan :
-hbiskan bc novel tu haha


23. Saya betul2 inginkan :
-impian sy akn jd kenyataan suatu hari nnt.. insyaAllah...

24. Perkara pertama yang terlintas di fikiran apabila melihat wajah di cermin :
-alhamdulillah.. aku ckup sifat...

25. Tempat membeli blah atau arked permainan :
-tempat yg x bley blah hehe

26. mkanan barat atau jepun:
-masakan jawa lah... haiyooo

27. bilik terang atau gelap:

bilik terang time stdy + gelap time tdo

28 . ayat terakhir paling bermakna yang pernah anda katakan pada seseorang :

-aku nk blik kmpg neh.. kimslam fmly korang" hihi


korg plak kne jwb tau:

-x kesah sape2... meh ar jwab....huhu

3 comments:

rosanne said...

akk pling suke jwpn no 17 ko..hak3

aisha said...

haha.. bese ar akak... jwpn tuh tadek dlm skema tau..haha

affy Qa said...

sha, ko tak tagged aku pun, aku amek gak.. tgah bosan ni