Monday, November 23, 2009

hiiiaaargghhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!

hehe... lame nyer x updte blog neh..
tah dh berhabuk.. bersawang hatta.. berlabah2 agaknye..
hemm bukn ape... almaklum lah....
tuntutan sbg student kan... mmg bnyak sgt...
especially...
dgn keadaan tenet yg sgt tenat.. hahaha...
mg menambahkan lg kemalasan aku nk mgupdate blog ni...
sesekali mmpu mengintai je dr jauh.... huuuuu..sayu2...

well... cam bese la..
skrg tgh menyamankan dan menenangkan diri di rumah sndri...
slps mgharugi semester 4 yg pling menchabbar sekaligus merupakan sem pling adventures skli laa....
huuuuuuuuuuuuuuuu.... letey2..
pd aku la... tp xtaw r pd korang kn yg penah lalui sem 4... seyes mang penat weyhh...

-eseimen x yah ckp argh..lmbakan yg amat

-trlibat @ handle progrm2 lain... fuhh.. x mnyempat2 nk tido..

-krisis sesama kawan & psekitaran.... air mata aku pn laju cm air terjun mase nk hadapi maslh cmni...ish2

-makroteaching + BIG = laporan .... fuhh... smpai kna beli printer baru lak 2.... haha

kesimpulannya....

mmg byak sgt situasi yg trpksa aku hadapi... letih mmg letih...
kdg2 air mata 2 dh jdi peneman setia aku sblum tido...
sbb aku kn bukn org yg suke bkongsi masalah ngan org lain...
seyes.. aku x reti...
tp stkt mnjdi pndgr kpd mslh org... xpe...
aku suka.... hehe

tapi... alhamdulillah...
aku bsyukur sgt kpd Allah...
bg peluang kt aku utk merasai sgala cabaran dan maslh ni...
sbb...
ia adalah pengalaman....
pngalaman yg mgajar aku sblm mnjdi cikgu sbenar nnt....

hurmmmm....
tetiba teringat...
PRAKTIKUM...
adeyhh...
sem depan lak adelah 1st praktikum aku...
kt skolah mne aku dpt... dan... sape partner aku nnt...
mjndi psoalan... cuak gak la..
huhu...
xpe la... hope fully....
sume nyer akn bjalan dgn lancar....
mudah2an Allah akan permudahkn sglanya...InsyaAllah....

okess laa... sj nk post entry ni... merepek jap... merapu skli-skal kan...
neway... eppy oliday 2 my frend... n dun 4get to prepare 4 our practicum....
xpecially... learn 2 speak in english... hahah

okay.. daa.. assalamualaikum..


No comments: