Friday, January 1, 2010

2010 dan kate2 semangat..... ceewwahh


SELAMAT TINGGAL 2009
DAN
SELAMAT TAHUN BARU 2010.....

nilah first entry aku utk thun baru...yeahhh...huhu

akhirnya thun 2009 sudh selamat meninggalkan aku dan korang sume bersama2 catatan pahit, manis, suka, duka, dan sekapal dgnnyer..huhu


dan harapan baru..semoga thun 2010 ni akan memberikan kite pgalaman2 yg indah dan bermakna supaya ia dapat dijadikan pemangkin terhadap perubahan diri yg lebih baik...( fuhh ayat sastera dh kuar pulak..huuhu)

so untuk diri aku sndri.... aku harap akn dpt memperbaiki kelemahan diri dan seterusnya dpt gak meningkatkan kualiti kehidupan aku..insyaallah... lagi pulak aku bakal menjalani sesi praktikum yg pertama selama sebulan kat sekolah... fuuhh..mmg bedebar n cuak sgt2... namun itulah asam garam hidup sbg seorang bakal guru... bnyak perkara kna belajar, kna faham dan myb byak menda yg trpksa aku berkorban... mudah-mudahan.. Allah akan memberi keizinan dan pertolongan agar segalanya dipermudahkan... amin...

kesimpulannya... spnjg thun 2009..pelbagai perkara baru telah aku pelajari... dan thun 2010 merupakan kesinambungan kepada pelajaran seterusnyaa...huhu chayoook sha!!!
jdikan juga peningkatan umur aku kepada angka 21 nnt sebagai satu suntikan semangat supaya aku dpt mnjdi insan yg lebih berguna kpd diri sndri, ibu bapa, agama dan bngsa...insyaallah...




so... WELKEM..AHLAN WA SAHLAN TAHUN 2010.... semoga idop aku sntiasa diberkati dan memperoleh keredhaan Allah...



No comments: