Thursday, March 17, 2011

[aku].. [beliaw].. [tunang]

huhu tergerak ati lak nak menulis kt blog ni...
sumting happy about my luvly roomate since 2006.... (huuu~ lame tue)
rase seonok sgt...
bile dpt tau...

jeng..jeng..jeng
19 Mac 2011 nnt...
beliaw akan secara rasminyer menjadi tunang org...
tunangan kepada Enchik Syamsul The Day walker....
atau lebih suke dibuli dengan panggilan Pok Cik huhu


nk tau kisah chenta mereka...

ok2..
tpi korang jgn tergelak pulak taw...
kisah mereka bermula semasa musim ujan..( haha xde kena mgena)
ok2..
diorg mula bertentangan mata mase my rummet ni berpraktikum di sekolah nun di sana selama sebulan..
Pok Cik pula bertugas sebagai pakar IT a.k.a juruteknik atau name ringkasnya technician di sekolah tersebot..


mcmane mereka jatoh chenta??

mungkin dari mate turun ke ati kot...
hihi
mungkin juga..
chenta itu dtg semasa mereka bkerja bersma2...
huhu
atau...
chenta itu hadir setelah bebrapa org cikgu2 lain dok kenen2 kan mereka??...
betul juga..

ape2 pon dari mane chenta mereka hadir..


akhirnya..
setelah beberapa siri pergaduhan, perselisihan faham dan bermasam muka....

mereka telah kembali ke jalan yg lurus..

dan...

mengambil kata sepakat untuk ....
ehem2...


wah! rasa happy myb sbb aku jdi rummet dia since foundation kt mktab lgi kan...
so.. any secreto de amour ke umpat mengumpat ke...
kami kongsi sesame...
sgla problem yg agak2 buang tebiat aku n dia pernah buat...

kami hadapi same2...

dan
finally..
at the final year...

die tunang dulu dri aku....
huaaaa...
(ceh! mcm la aku da ade steady nk tunang skrg...apa daa)

neway..
congratz to Zuraidah n Pok Cik Sam...

hope.. berbahagia selalu..
and
i'm waiting for ur wedd card oke....
so..esok aku akn blik bangi..

pastuh..esoknya nk g jengka...

wat ape?

nk p majlis beliaw lah..
huhu
dgn bertemakan warna hijau....
hopefuly it will be da most memorable day 4 her n
for him... amin.. insyaallah...

*urmm bile pulak turn aku nk pkai cincin cmne ea? huhu

No comments: