Thursday, May 14, 2009

assalamualaikum sume..huuhu..... (",)

huhu... lame x update blog ... sbb cam xde prasaan je nk mnulis pape... tp mlm ni tetibe lak dtg ilham nk mengupdate blog... sooo.. aku nk cite pasl hri ahad lepas.. aku g bpoya2 ( bjalan2 je) ke Alamanda, putrajaya... sbb memb aku c fizah terhingin sgt nk mencekik pizza hut.. hak hak hak.. dsebabkan aku adalah kawn yg baik, memahami, setia, dan yg sekapal dgnnya.. maka aku pn bersetuju utk temankan beliau bersama2 dgn ina cokcroaches n yanie viva ( wahaha sori aku tulis name glamer korang)...

dtg2 sane kami p round2 about dlu... cuci2 mate dlu... amik2 hangin dlu.. dh rase knyg bru la kmi p ke tmpat yg dituju iaitu Pizza Hut... yeah!! hihi..

kmi terus mngmbil tmpt n buat tmpahan... mule2 kami cam kompiusz gak nk mkan ape.. tapi ats kesepakatan... kami pn buatlah plihan yg bijak... wahaha... hasilnya......



huhu....enak dan menyelerakan...kan...kan...kan =)


muke steady due2 roomate neh.. ina n fizah..huhu

haha yanie tgh control lapar tu tau...huhu =p


pas2... da hbis bc doa mkn... kami pn p solat asar dlu... n smbg xcercise mronda2 alamanda smpai aku da naik hafal kedai2 yg ade kt ctu..hihi... jln pnya jln tetibe je tgok jam da msuk mgrb.. so ape lg kami pn berasak2 p surau nk solat... akan tetapi...kami tpakse gak lah mgalah coz rmai umat2 islam sdg mnggu gliran mnunaikan kwajipan yg telah difardhukan...(ahahah ayat ustazah..).. dekat stgh jam mnuggu so alhamdulillah dpt gak kmi solat...


pas2 c fizah lagi neh... terhingin nk mkn kek resepi rahsia a.k.a "secret recipe" huhu.. 2 yg kmi singgah kdai n smpt la aku meng"grab" kek cheeeseee..huhu.. 1 slice = Rm 6.30 ( kalo beli karipap da dpt bape belas bijik tah gaknye..huhu)..



hihi 2 la al kisahnya.... tepat kol 8.30 mlm , kmi pn smpai kt pondok pak guard...hihi... letih mmg letih tpi yg bestnye... perut da knyag hati pn jdi gmbira...huhu...(time ksh gak kat pmilik viva sbb tolg tmpgkan kami blik..hikhik..arigato2)

~emm bile kuar jaln2 neh.. dpt skit mnyegarkan sel2 otak kan~
.

No comments: