Thursday, May 14, 2009

~barang2 yg ade di depan mata~



huhu teddy bear ni bukan aku punya tau... ni milik kawan aku..FIZAH.. die suke sgt teddy bear neh sbb....tut...tut.... bnyk mmberi makna utk beliau....



yg ni pun bukan aku pnya...wahaha.. FIZAH punya lagi... ni pn teddy kesayangan beliau sbb beliau la yg beli kt Times Square...jauh tuuu.... comel.. besar pulak 2...huhu


yg ni pulak..buku yg baru aku beli kt MPH Midvalley... x hbis bc lg.. tp stakat neh.. bku ni memg mmberikan aku bnyk ilmu yg sgt2 berguna... lbh2 time aku rase sedih..=(
yg ni buku kawan aku..Aimi.. tajuknya memg best.. tpi dalamnya lagi best... ttg cinta kpd pencipta kite..Allah SWT...

emm sume2 brg ni.. slalu aku nmpak kat depan mate... 2 yg aku nk berkongsi dgn kwn2 sume.. hihi...

~sygilah n hargai brg2 yg ade di depan mate kite....sblm ianya hilang begitu saje~


No comments: