Sunday, December 27, 2009

award from cik nurdhuha wan...haha


hehe thanks ye cik wan sbb sudi passing award ni kat aku...hak hak hak....
da lame xdek dpt award ni.. hurmmm okesss....
jom kite layannn soklan2 chepu mas slps trima award nie...gagagaga

5 fakta menarik tentang pemberi award nih..

CIK NURDHUHA WAN @k@ wan hafizah....

@ die classmate sy kat IPG ...preschool teacha to be...


@anak jati qlate... huhu


@ sgt ceria n happy go lucky


@ kalo nk taw..die nk POYO habisss.... hahah


@ seorg JPP yg btgjwb dan luv her famly damn much...=)


Tulis 10 fakta/hobi tentang diri sndiri sbelum memilih penerima award seterusnya..

}aku ade 2 kakak n sorg adik... sume nyer pempuan..hahah

} org kate aku pndai sbb aku budk kelas lompat... tpi... aku x rase mcm tu...

} aku seorg student kat IPG Kampus Pend. Islam Slangor dlm pengkhususan Pend.Prasekolah


} aku ni byak ckp n byak merapu kalo tgh lepak ngan kwn2..hahah


} suka buat org ketawa wpon hati aku tgh sedih @ susah hati... (snyuman mereka adalah kepuasan bg aku...hihi)


}fakta tmbhan : aku adalah kaunter aduan maslah kat asrama tue.. kalo ade mslh sile dtg blok c 210 k... hehe


} kalo tgh mrah @ geram... sila jgn tegur or tya apa2 pd aku... sbb muke aku mst tgh ketat pnya..haha (ksian kwn2 aku...)


} aku suka wrna oren...pink..putih... atau kaler2 yg ceria n terang...


} agak penakut skit... haha tkut nk g mne2 sorg...


} aku suke buat kerja TAPI tak suke bg arahan..


Pilih penerima award seterusnya..n describe tentang mereka..

pyqa : kwn aku sejak tadika

yatre : besfrend aku sjk skolah rendh...


kwn2 blog aku... siape2 aje... amik la award neh... heheh

2 comments:

affy Qa said...

sha..
aku tak pasan aa ko tag aku.. tak bace abes..
hehe..
ble bace yat nye baru tgok ko nye blik.. haha..
sowy.. nnt arh aku wat

aisha said...

hahah...
bisa aja dong...
bila2 kamu free...
huhu