Tuesday, October 26, 2010

puas hati.....hati puas

kali ni cume nk tnya korang satu benda.....

SUSAH KAN NAK PUASKAN HATI SEMUA ORANG??

betul x?
kalo betul...sila angguk dlm hati...hehe

hurmm....ok lah..
scra personally... bg aku... bile berkaitan dgn hati ni... ade byak kmungkinan....

1. kite kena jaga hati orang 2.org kena jaga hati kita 3.kite terpaksa makan hati 4. kite terpaksa sakiti hati orang

dan mcm2 lgi arh..... btl kan ank2 murid...hihi

dan dikesempatan ini...aku cume nk cakap pd mereka2...




MAAF..andai aku x dapat memuaskan hati mana2 pihak...
xkisah ah dalam urusan ape pon... sbbnya...
aku manusia biasa...ye aku hanya ada 2 mata, 2 tangan, 2 kaki yg Allah kurniakan kpd aku...

kdg2 aku xmampu nak buat lebih dri itu....

maaf juga...andai aku x boleh mengungkapkan kata2 maaf dihadapan kalian....
ye...x boleh...
sebabnya...
aku bukan diri aku jika berbuat seperti itu......

kdg2..aku berfikiran bahawa...

ada baiknya menjaga hati org dan terpaksa mnyakiti hati sendiri...drpd membiarkan org lain terkesan dgn diri kita... pernah jugak emak berpesan begitu.....

argh...perasaan aku kini sudah tidak menjadi kondusif sperti sedia kala.... kalau org sastera berbicara : barangkali ada kecamuk emosi disudut hati ku ini....
(aku minat sastera ea dlu...jgn x tau..hehe)

*myb mood tgh fenin ttg projek eseimen kot

1 comment:

diba said...

tak apa..lebih bek kita berdiam diri.kdg2 mmg trlebih bek kita mnjaga hati org lain drpd mmbiarkan org len trkesan;)