Monday, July 27, 2009

meh bace cite klaka


Hahahahahaha.. meh aku nak gelak jap… hahahahahha… jap2.. nak sambung gelak lg neh… wahahahahahah… klaka2.. MyEm0.Comklaka… nak tau ak knape…


Hahaha… dgn bangganya… aku nak cite neh… ad eke patut aku terlmbat siap pagi tadi… pas 2 cam bese lah… phimpunan… aku dgr announcement kate phmpunan kol 745.. so dgn selamber badak air aku pon bsiap ala2 miss world MyEm0.Comx laku gitu…MyEm0.Com hek hek hek…


After dat u know… dtg je kt tgga phmpunan aku tgok da xdek org bersepah2 kt tpi2 divider , tpi2 tgga, tpi2 garaj parking… pas2 lak.. aku nengok yg lain sume blari2 cam tgh masuk marathon tah bape kilometrico… MyEm0.Commuskil aku…


Nak tak nak.. aku pon ikut ar gaya diorg blari2 MyEm0.Comanak naik tngga…. Tetiba kan… jeng…jeng..jenggg…


MyEm0.Com“yg lmbt tuh buat satu barisan khas kt blakag”…

teka2… suare sape agknye tuh… yeaaa betul…( lu piker r sndri..huhu)


Adooss…x semangka aku leh terkantoi dtg lewat pg tdi… heheh.. klakar laaa… sbb bru first time seomor idop aku dtg lewat time phmpunan pgi… pehtu.. MyEm0.Commurah rezki aku kna tayang muke kt phmpunan… aalllllaaaaahaaiiii…..


Tpi.. aku ksian kt memb2 aku neh.. kerna aku diorg kna gak… ampun ya teman-teman… cian korang… tp xper lah.. MyEm0.Comsehati sejawa gitu kan…


Hehe.. slmat ah time 2 warden aku pon ade.. so bgus gak beliau membackup kami yg lewat ne..hihi MyEm0.Com

2 arr citenye… klaka lak.. da cam skolah.. dtg lewat.. kna amik name.. kna denda… huhu..


Tpi nk wat cmne kan…. Name pon chekgu skolah… so kna tren pon cam dak skolah ah.. tol ak… ( angguk laaa..haha)


K laaa… smpai ni je aku nk cite… esk2 aku cite lain lak…MyEm0.Com (x kisah ah nk bace @ x.. diam2 suda.. haha)

2 comments:

uto laut said...

a.k.u ni maktab ne?

takpa lewat..ade orang len yang lagi berat..sepangjang empat tahun di maktab,bleh bilang ngan jari pergi perhimpunan..wawawa...(bukan merujuk kepada diri sendri..hmm..poh3)

aisha said...

hehe... emm myb org trsebut dh bosan gaknye asyik g phmpunan since skola rendah lg.. hak hak hak (adakah betul bukan diri sndri...hihi..)