Thursday, July 9, 2009

DAPATAN KAJIAN YG TERBARU...

MyEm0.CoM

uarghh... huh penatnya.. bru je lpas bgun dari ketiduran ptg td.. akibat dripda keletihan yg menguasai seluruh otot2, tulang temulang, jari jemari, mata memata ( haha sume hentam kata ganda huhu)...



menurut kajian yg aku buat secara syok sndri, 2009 .. punca2 keletihan yg melampau ini dtg drpd beberapa faktor utama...




1. keserabaian dan kecelaruan emosi aku utk menahan dri rase ngantuk akibat MyEm0.CoMpenangan kelas petang yg sedikit sebanyak membakar hati aku...



2. hasutan suare2 yg dtgnye dri kipas angin berkelajuan 5 ( bukak hbis ooo).. yg sedikit sbnyak mmpu mendodoi dan menjanjikan tidur yg lena pd aku... haha MyEm0.CoM



3. lambakan secara haram kerja2 di dalm mahupon di luar blik kuliah yg memerlukan skill mnyerupai seorg kerani di pjbt...MyEm0.CoM asik ngadap laptop dan membiarkan jari jemari aku neh berlari kesana kemari mengetuk huruf-huruf demi mnyiapkan tugasan yg diberikan.. (penat seyh..)



4. otak aku yg terlalu letih mengarang sekumpulan refleksi untk program BIG semester lps... sume ni lanjutan dari keSKEMAan ssorg yg agak gusar mgenai segerombolan MQA yg akn dtg negecek batch kmi nnt... MyEm0.CoM( adooyaii... )



5. kebengangan secara melampau2 trhdp keadaan persekitaran.... akibat pelbagai kerenah dan ragam insan2 di sekeliling yg kdg2 buat aku pnya ati kecil merasa sgt2 lembik dan pedih... MyEm0.CoMnamun, aku msih lg mmpu bfikir scra logikal dan sdg busaha mgawal emosi.. (pikir la skit perasaan org oii... igt dunia ne bulat... konsep pmbalasan akn tetap berlaku! pasti!)..



6. perihal2 psekitaran di ipg ni yg kdg2 wat aku sesak nafas.... kerenah org ne laa.. keskemaan insan2 tuu laaa... kemenyampahan trhdp kecerewetan mkhluk2 trtentu laa... aaaiishhh... mmg mnjdikn idop aku xbely blah skrg.. letih2..MyEm0.CoM



7. kekaratan otak aku yg tlh mghalang beberapa pancingan idea kreatif mencipta xtvt utk knk2 mnyebabkn ati dan selera aku tawar thadp tugasan tsebut....MyEm0.CoM justeru kini, aku memerlukan pencuci anti kekaratan bg mnanggalkan daki2 kotor di otak ni... dgn hrapan.. sistem pmikiran aku akn bjalan dgn lncar dan bfikir tnpa was-was...


MyEm0.CoM
justeru, dapatan kajian tersebut... telah pon dibahaskn dan ramai tokoh2 berkaki lebar bersetuju dgn dapatan kajian xbley blah ni... haha.. bgus2...

baiklah.. aku akan bhnti kejap kt sni sbb akan dtg akn mnyusul lg kajian2 yg dibuat oleh tokoh2 yg xpnh diiktiraf ni.. ok... huhu...

MyEm0.CoM

sbarang ptanyaan.. boleh titipkan e-mail anda ke - www.haabarupuasatiaku!!!.com.my

No comments: