Friday, June 25, 2010

diserang virus...........................

waa..
bru bape jam aku smpai bangi nie...

tp..

aku suda rindu sama rumah....

sama..
emak..

abah..

adik...

sama kucing2 jalanan..
yg lalu lalang depan rumah....


adakah! aku! diserang! simpotom virus 'homesicknesisme'...??!!

atau...

diserang! virus! 'rindukupadarumahsgt2'..??!!


arghh!! tidak...
berikan aku penawar....

dmanakah pnawar virus2 ini...

sape ade stok penawar..?? (jgn jwb polikl
inik penawar ek!..haha)..

ku selak-selak kalendar...

ku amati betul2 tarikh itu....

oowh! tidak!...

lame lg la nak cuti...
aisehh!!
hati hampa...

dan akhirnya..

biarlah aku berlari..

kesana ke mari..

menacri penawar utk virus ini...

doakan aku berjaya!!...
@
_@

* gmbar 100% sekadar hiasan...umah aku xde cmni haa... haha

2 comments:

student said...

cett..tacing sungguh.

aiSha said...

hehe..tacing ke... haha
ni sume sbb virus ni taw... uwaaa...