Tuesday, June 15, 2010

~tag lagi...yeeaahaa~

MyEm0.Com


1 - Nama timangan anda?

eh! name aku xley d timang2 laa...cmne ney!...hukhuk

MyEm0.Com

2 - Anda seorang yg.....?
seorg yg suke berangan....wajib!..suke jd penasihat utk kwn2..haha

MyEm0.Com

3 - Insan yang teristimewa??
mesti laa family aku..kwn2... jiran2..org2 kmpong....kan..kan..kan,,,
MyEm0.Com

4 - Lagu kesukaan?
lagu maktb ..lagu Negaraku...nasyid Asma Ul Husna.... haha sbb tiap2 perhimpunan kna nynyi lgu ni... kahkah
MyEm0.Com

5 - Makanan kesukaan?
makanan yg buat aku hepi... (ade ke?)..
MyEm0.Com

6 - Sikap yang membuat anda stress?
bile ad org kate aku 'sellfish'.. eh hello!!! aku xsuke jual2 ikan ni k...
MyEm0.Com

7 - Warna kegemaran?
xkesa wrna hape..jnji!! warna yg lembut..selembut softlan..dan selembut tuan pny blog ini.. haha
MyEm0.Com

8 - barang yg mesti ada dlm beg?
kalo beg kuliah -mst ad lappy + charger lappy +pencil case + note book + gule2...
handbeg - purse + enset + bedak + perfume +tisu
MyEm0.Com

9 - Kali terakhir anda menanges?
sblom balik cuti ari 2..sgt2 tension dgn exam week + psekitaran jiwa aku yg kurang kondusif + tekanan nk kmas brg2...huaaaaa... sgt menyiksakan hokey!
MyEm0.ComMyEm0.Com

10 - Tag untuk 6 rakan anda?
wahai rkn2 ku.. kalo anda rase anda rakan kpd pemilik blog A.k.u nie.. sile laa ambik tag ni..huhu
MyEm0.Com

No comments: